Buffalo Wild Wings

Det blev en lång dag igår. Efter träningen (som för min del väbestod av bland annat 40 minuter vertikalt klickande...) åkte vi på ett väldigt o-organiserat fundraiseruppdrag, vi skulle dela ut reklam för vårt Buffalo Wild Wings-projekt  men ingen hade ringt runt och kollat om det var tillåtet att stå utanför de olika affärerna. Det var det inte. Så det slutade med att vi åkte från ställe till ställe tills vi hittade olika platser som vi kunde dela ut reklam på.
När jag kom hem pluggade jag lite innan jag, Mehdi, Issam, Eric och Briecen åkte till BWW och åt. Jag gillar inte wings så för min del blev det en sallad..
När jag kom hem efter det gick jag och alla andra i vår South Village staff till Madison och firade hennes 21-årsdag. Simmarna hade temafest "lawyer Bros and prison hoes" så jag gick dit en liten stund men det var rätt trist så jag gick hem igen.
Nu imorse hade jag och min marketinggrupp möte, men annars har denna söndag varit rätt händelselös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...