Shout out to Bailey

Definitivt min favorittränare. Eftersom jag inte kan simma sa Kirk till mig att springa och han sa till Bailey att hålla koll på mig. Bailey ville dock inte bara stå och titta på när jag sprang bulldoglap efter bulldoglap så han sprang med mig istället. Det uppskattades enormt! Jag sprang 6 varv, progressiva i par. Jag droppade en minut och är supernöjd! Efter körde jag abs och bensim.
Nu ikväll höll jag och Jade i vårt Lyceum. Vi presenterade Diana Coyle som sedan pratade i en timme om alkohol och hur man kan dricka på ett så säkert sätt som möjligt. Definitivt en lyckad kväll!

Coach Bailey and Will at team picture day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...