Pumpkin season is here!

Pumpor på Walmart, pumpor som dekoration, pumpor på Einstein's. Äntligen är hösten på väg! Marknadsföringselev som jag är skrattar man lite åt pumpahysterin, samtidigt som jag gillar det. Så nu blev det årets första pumpabagel till lunch.
Jag gillar onsdagar. Det är mitt i veckan och jag har roliga klasser. Har gjort collage i Photoshop i min artklass och diskuterat islam i GPS. Har även haft ett riktigt bra möte med Dr. Brock, läraren som jag var så arg på igår.
Allt är dock inte tipptopp. Min axel blir inte bättre, så nu tar jag ett steg bakåt. Jordan, vår trainer, sa att jag inte får använda armarna alls på resten av veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...