Favoriten

Det har varit en rätt bra dag idag. Först och främst, sovmorgon. Det följdes av 100% rätt på mitt business stats-prov. Träningen gick kanonbra och vattnet var inte lika plågsamt som igår. Vi var fyra distansare som simmade 10x400 uppdelat i olika grejer. Sista var max och jag simmade jättebra. Hela träningen hade vi Bailey som höll koll på oss. Han är så positiv och hjälpsam, och han håller koll på vad vi gör till skillnad från de andra som bara skriker. Han är utan tvekan min favorit.
Nu ikväll hade jag möte med min RD och Vinny, som ska vara DJ på ett av våra event nästa vecka. Det kommer bli kalasbra!
Nu ska jag ut på min sista duty-round, och jag släpar med mig Mehdi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...