Frukostlycka

Åh vilken god frukost jag åt imorse. Ibland så levererar verkligen caf! Efter träningen var jag superhungrig och den här frukosten var right on point. Äntligen hade de blåbär igen som jag kunde ha på gröten. Havregrynsgröt med lite vaniljyoghurt och massor med blåbär är favoriten. Förövrigt var pannkakorna riktigt krispiga och goda idag. Fruktförrådet var dessutom påfyllt så jag, Vika och Mehdi kunde se till så vårt egna privata lilla fruktskål blev full! 

Träningen bestod av både simning och gym. Gillar faktiskt vårt kreativa lilla utegym! Kommer förhoppningsvis bilder på det så småningom! 

Vad vore livet utan is... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...