Super Bowl!

Inte för att jag är speciellt intresserad av att se Patriots besegra Seahawks, utan mer för att det serverades gratis mat. Skolan hade anordnat ett Super Bowl event, med en massa storbildsskärmar och mat, så vi umgicks där ett litet tag innan vi gick tillbaka och bakade vaniljbullar istället. Efter en dag av skräpmat påbörjar jag nu min conferencediet haha...
Färdigbakade begav vi oss på jakt efter jord. Efter lördagens fruktsallad hade jag ett ananashuvud kvar, och efter gårdagens tripp till Walmart hade jag en kruka. Alltså var det bara jord som fattades för att jag skulle ha en ananasplanta!
Efter en toppenhelg är det nu dags för skola igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...