Girl scout cookies...

... are back. Farligt, farligt. Men ey, som gammal scout måsta man ju sponsra, eller hur?
Dagens träning bestod av basket och fotboll (vanlig, europeisk fotboll). Det är underbart att spela med amerikaner, för de flesta har inte växt upp med den typen av fotboll, så för en gångs skull såg jag bra ut på planen. Jag gjorde till och med mål. Helt ärligt tror jag att det handlar helt om hur man spelar. Jag har zero points i tekniska aspekter, men jag spelar med hjärtat. Jag lever mig in i matchen och ger allt. Alltså blev träningen rätt så väldans kul!
Efteråt gick vi på lacrossematch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...