CONFERENCE 2015

Nu har det äntligen dragit igång!!! Helrakad, heltoppad och heltaggad är vi nu på plats i Charlotte och dag nummer 1 är avklarad. Wingate började med att vinna 4×50 medley och kvala till nationals. Därefter var det dags för oss distansare att simma 1000. Jag har inte haft många lopp så plågsamma som det hära. Det gjorde så ont! Anledning till det var att jag öppnade supersnabbt, så det var okej haha. Pers på 200, 500 och slutligen 1000 (med 6 sekunder). Blev åtta totalt och jag var anmäld som fjortonde. Vinnaren var Wingates Julie med nytt conferencerekord. Är så glad för hennes skull, och så stolt över mitt lag! Även 4×200-lagen gick bra för oss!
Nu är vi på samma hotell som förra året och jag bor med Rita. Efter Nothing but Noodles och en mango är jag väldigt redo för denna extremt sköna hotellsäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...