Hamburgardröm

Efter att min ena lärare ställt in sin lektion och ersatt den med en inlämningsuppgift med deadline klockan fem, blev min dag lite stressig. Uppgiften hade inte varit några problem om jag i förhand läst enligt schemat. Men i mitt fall blev det massor att göra. Förutom det hade jag ett prov att plugga till och en träning att hinna med innan samma klockslag. 16:55 skickades mitt inlämningsarbete...
Men som avslut på en stressig dag tog Mehdi med mig till Chili's och åt. Supergod och superstor hamburgare blev det! Som jag har längtat efter en sådan måltid. Det följdes av en tur till Walmart.

Not sure if I enjoyed the burger or the company more ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...