Snow days are back

Eller isdag är en bättre benämning. Det regnade is hela natten och när jag vaknade var campus täckt av ett tjockt lager av is. Jag har aldrig sett nåt liknande! Men inte mig emot, alla lektioner blev inställda.
Trots is hade vi träning. Vi är indelade i tre grupper, en för alla som ska till nationals, en för de som ska simma en extra tävling till helgen, och sen har vi mig och sju till som är färdigsimmade för den här säsongen. Medan de andra ockuperar bassängen får vi träna på land. Äntligen fick jag ett hårt träningspass!!! Massa cardio, abs och styrka. Det här kommer kännas imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...