Jag har det i blodet skulle jag väl vilja påstå. Lucas var i behov an en vitamin-B-spruta, och eftersom hans mamma inte var här fick han hitta någon annan till att göra jobbet. Under skype-uppsikt av mamma Lucas, blev jag tilldelad jobbet haha. Så den här kvällen har bestått av att ge killarna sprutor i skinkorna och raka ryggar. Flera av dem ska simma imorgon igen, så det blev ett nytt rakningsparty.
Förutom det har jag varit på matlagnings-lyceum. Fick information om Kinas nyår, och fick sedan se på när caf-kocken lagade kinesisk mat.
Nurse Erika
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Välkommen Aiden!
Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar