Dansa är kul men...

Något jag har lärt mig är att om jag är nedstämd när jag går och lägger mig, blir nästa dag tung. Inga undantag. Men å andra sidan, börjar man en dag bedrövad, så kan den ju bara bli bättre! Dock dröjde det till klockan åtta igår kväll innan min extremt stressiga söndag blev bättre; det var då vi äntligen kom på en koreografi för vår date auction-show. Det här kommer bli grymt!
Tack vare min produktivitet igår fick jag klart två uppsatser, min poster, min little-fish present, jag fick pluggat till dagens prov, simmat och team meeting. Mötet var för peppa varandra till Conference  (aaaahhh 2 dagar kvar!!!!). Vi alla fick en person att skriva en liten hälsning till, och jag fick en gullig hälsning från Luisa!
Nu är prov avklarade och uppsatser inlämnade och jag är redo att auktioneras ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...