Nervöst!

Vanligtvis känns det bedrövligt att simma under toppningen. Det brukar kännas tungt ända fram tills dagen innan tävlingen. Därför oroar det min nästan lite nu när jag redan känner mig bra i bassängen. Jag simmade dagens pass ensam, eftersom jag hade lektion under den egentliga träningen, så jag hade Kirks fulla uppmärksamhet. När han frågar om jag vill simma time trial för milen eftersom min huvudserie gick så bra, då vet jag att det har gått undan (blev ingen mile dock haha).
I psykologin idag hade vi dance off, och efter det släpade jag med mig Mehdi till ett lyceum. Har bara 12 av 40 kvar nu innan jag tar examen! Resten av kvällen firade vi Öysteins 22-årsdag. Halva laget kom över och vi åt tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...