Poster

Imorgon gäller det. Imorgon är det äntligen dags att visa vad den här säsongen har gett. Imorgon börjar Bluegrass Mountain's Conference. Alla posters är uppe och goodiebags är utdelade. Jag gjorde Julies poster och Öystein gjorde min! Blev superglad för min, och för mangosarna och kexen jag fick. Nu känner jag mig redo.
Efter vi sett första halvan av andra sagan om ringen-filmen, började killarna sitt shaving-party. Med tanke på plåster- och kompressåtgången kan man tro att de rakar sig med knivar... Jag sparar rakande tills imorgon, även om jag inte har så värst mycket att raka bort. Kloret här tar till och med kol på håret på armarna.
Nu gäller det, 1000, 500 och 1650. Conference 2015.

1 kommentar:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...