Intervjuer

Hade mitt livs första jobbintervju i lördags. Jag har nämligen sökt jobb inom residence life här på skolan för nästa år. Klädd på ett väldigt affärsmässigt vis hade jag först en individuell intervju, där det frågades om allt möljligt. Jag kände mig självsäker och nöjd så jag tror det gick bra.
På eftermiddagen samma dag hade vi gruppintervjuer. Under tre timmar fick vi tillsammans i en grupp lösa olika uppgifter. Vi fick först skapa event, sedan bedöma kvalitéer hos påhittade reslife-arbetare och sist fick vi göra en tillitsövning. Det var en lååång och tröttsam, men kul, dag! Nu är det bara att hoppas att jag var tillräckligt bra.
Resten av kvällen partade jag med Kelsee och simmarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...