Relayyyyssss

"Nice job! But don't think you're gonna get out of the mile..." var mitt omdöme (tillsammans med en high five) efter min insats på 50 fjäril i 4×50 laget. Alla var i chock när jag blev satt på en 50-sträcka haha.
Därefter var det en lååång väntan innan det var dags för 200fr i nästa lagkapp. Det gick också bra, säsongsbästa på 200, och benen var på i stort sätt hela tiden. Till middag idag fick vi mat från Nothing but Noodles, bland annat köttbullar!!! Har blivit mycket köttbullar den här veckan, skolan hade "meetball tour" i cafeterian, så det har blivit köttbullstacos, köttbullsmuffins och andra märkligheter. I alla fall, nu är klockan 11 och vi är äntligen hemma igen. Så med klorinhosta och supertorrt skinn är det nu läggdags. En tävlingsdag kvar!

1 kommentar:

  1. Go Erika!
    Vi hejar på hemmaplan och önskar vi var där. Lycka till på The Miles du är superduktig :-D
    M

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...