Kallt

Varenda dag får jag höra att eftersom jag är från Sverige så måste jag vara van vid kyla. Ja det är jag, men det innebär inte att jag inte fryser!!! Är det minusgrader åker vinterjacka, mössa, vantar och hela köret fram. Jag tycker inte om att frysa. Det knäppa är dock att kylan känns så mycket kallare här. Hemma i Sverige har jag inga problem med att vara ute i -15, men här blir det bitande kallt vid 0-gradigt. Kvittar vad jag har på mig, kylan går igenom och här blåser det inte ens... Så jag knallar runt och ser ut som en Michelingubbe, men vem bryr sig!

1 kommentar:

  1. Om man tränar mycket måste man äta mycket annars fryser du!
    Hälsningar en tränare

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...