Mockingjay

Skolan hyrde en hel biosalong igår kväll så de som ville kunde gå och se Mockingjay part 1. För fem dollar fick vi bio, popcorn och dricka, helt okej! Vi var ett helt gäng simmare som åkte dit. Filmen var lite för långsam för min smak (är å andra sidan ingen filmtittare) men en bra uppbyggnad för andra delen. Den höll sig rätt bra till boken tyckte jag!

Idag är det Fall Frenzy som gäller! Istället för skola tillbringar vi dagen i Charlottes simhall. Jag simmade 500 på säsongsbästa, därefter blev jag satt som tidtagare. Nu ligger jag på golvet i ett konferensrum tillsammans med resten av laget i väntan på finalpasset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...