The Mile

Ändra ALDRIG sätt att räkna på under ett lopp. Då kan det hända att man virrar till det och tror att 66-41=15. Chocken som sen kommer när man tror att man är klar, men det visar sig att man har 250 kvar, är inte nådig. Fy bövelen vad tungt det var.
Efter ett sista lopp på 1650 yards är Fall Frenzy över. Är väldigt nöjd med min mile (trots att jag räknade fel), som var 20 sekunder snabbare än förra året på samma tävling. Allt som allt har det varit en bra helg, även om det har varit många, långa timmar i alldeles för dålig luft. Vi allihopa hostar lungorna ur oss, och jag har haft huvudvärk sedan 12 i förmiddags. Men, men det lär väl gå över.
En till skoldag, sedan bär det av mot New York och thanksgiving! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...