Let's make a deal!

Jag är en lugn person, med takt och ton, måttfull och balanserad, eller nåt sånt dära. För det mesta. Meeeen ibland måste en lite mindre lugn Erika få sitt utrymme. Jag brukar inte skrika och skälla, men ibland behövs det och trist läge för den som råkar utlösa det... Men sedan känns det bättre!
Annars har det varit en bra dag. Vi gjorde en deal på träningen imorse, så vi fick sluta en timme tidigare. Åtta simmare simmade 50 var av en 4*100 medleylagkapp och slog lagrekordet. Efter det hade vi enskilda möten med Kirk om Fall Frenzy nästa helg. Jag ska simma 500, 1650, 100  fjäril samt lagkapper.
Efter en lång dag bestämde jag och Cait oss för middag på Applebee's. Sååå gott. Sedan kollade vi på basket. Äntligen har basketsäsongen dragit igång igen! Kvällen avslutades med Hunger Games, måste fräsha upp minnet innan premiären av nästa del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...