Toppnignen fortsätter

På väg till träningen fick jag ett sms av Vika (som är i den tidiga gruppen) att träningen var lätt. Smset kom en timme efter att deras träning börjat. Blir väldigt exalterad över detta korta pass tills jag kommer in i simhallen och inser att långdistansarna fortfarande simmar... Way to go roomie, way to go...
Jag och Jerome var de enda i vår grupp som skulle simma det långa passet och vi hade halva huvudserien kvar när resten var klara. Fick dock en liten uppmuntrande applåd från resten av gruppen när jag kom till caf efter träningen.
Annars rullar det på. Taggar inför Fall Frenzy nu i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...