Day by day

Fro-yo och bilracing kan få dagen att bli lite bättre. Instängd på mitt rum, med näst intill inget att göra, har jag blivit en naper. Yes, jag kom nyss på det ordet. Känns som jag sover mer under dagen än nattid. Men som sagt, en tur till sweet frog med ett gäng simmare blev ett härligt avbrott i tristessen. Racet hem gav också en extra kick haha.
Träningarna den här veckan går okej. Det var utlovat en väldigt hård vecka men än så länge är passen mest långa och sånt gillar ju jag. Bästa serien idag var 200-400-600-800 arm, progressivt, och min 800 gick sååå snabbt. Öppnade på 1:01 och gick i mål på 8:38, vilket jag är väldigt nöjd med med tanke på att jag är så sliten att varje armtag gjorde ont från underarmen ner genom hela latsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...