Braver or faster?

Vet inte om jag helt enkelt har blivit betydligt snabbare än förra året, eller bara modigare, för den här säsongen väljer jag i princip alltid de snabbare starttiderna, och jag klarar det. Igår efter en två timmars nap och lite cheesecake simmade jag på som bara den. 4×400 arm, starttid 4:30 fick som på räls!
Jag har kommit fram till att mitt undervattensjobb har blivit betydligt bättre så när vi kickar försöker jag göra så mycket som möjligt under vattnet. Jag var inte ens sist på gårdagens kick med fenor!

4 kommentarer:

  1. Så roligt för dig. Brukar läsa din blogg för min simmande son. Fortsätt kämpa och blogga. Mvh Ann.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra! Det ska jag absolut göra.
      //Erika

      Radera
  2. Min dotter simmar i Eslöv och följer också din blogg. När hon blir stor ska hon till USA. Med din positiva syn på allt kommer du långt. Hälsningar Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hälsa henne att det är en underbar möjlighet! Målet att åka hit har varit en stor drivkraft för mig, så jag hoppas hon också kan få uppleva det!
      //Erika

      Radera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...