Reading Day Eve

Det blev en riktigt bra kväll. Efter en bra träning och en mindre bra middag gick jag över till Camden och hängde med mina golfare. Vi skulle plugga business men det blev inte så mycket av det. Efter ett tag gick jag tillbaka och bytte om och hämtade Vika. Vi drog över till Kennedy, som vanligt hade de lovat bra drag utan att de levde upp till det, så vi drog tillbaka till camden rätt snart. Lite chill och väldigt intressanta diskussioner innan vi knallade över till Jefferson och fotbollspelarna (vanlig). Har inte hängt så mycket med dem tidigare så det var väldigt kul att träffa nytt folk! Nu är jag redo för provveckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...