Training stay part 1

Alla har dragit utom simmarna, och campus är än en gång öde. Vi är bara en dag in på vårt så kallade training stay part 1, men ändå är jag redan helt slut. Vi började dagen med 30 minuter cardio, förljt av en timme gym och en timme simning.
Därefter hade group one tre timmars paus innan nästa träning. Eftersom vi inte får någon information över huvud taget visste vi inte hur vi skulle göra med mat. Men uppenbarligen får vi fixa det själva. Så en hungrig, frustrerad och bitter Erika släpade med Vika och Griffin till CiCi's för lunch och därefter till Walmart för att införskaffa mat till kommande dagar. Hela pausen gick åt till drtta så när vi kom tillbaka var det bara att knalla till poolen för träning nummer två.
Jag var helt död efteråt. Det blev en rysk middag och sedan dess har jag inte lämnat sängen. Det ledde till att jag nu äntligen, efter fyra dagar, blev klar med Pearl Harbor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...