Glad Lucia!

Var uppe alldeles för länge igår kväll bara för att jag ville kolla på luciafirandet. Åh vad jag saknar svenska traditioner. Folk här vet inte ens vad lucia är!!!
Idag hade jag min sista riktiga exam, nu har jag bara ett onlineprov kvar. Det var engelska som gällde idag och det var en uppsats som skulle skrivas. Jag skrev en argumenterande text om att idrottare måste måste vara mer tidseffektiva än andra. Det kändes som det gick bra, men läraren är stenhård så man vet aldrig.
Idag lyckades jag äntligen somna en stund mitt på dagen. Har försökt nappa i flera dagar utan framgång, men idag gick det! Efter det körde jag ännu ett bra pass. Mina axlar börjar bli slitna nu men det gick ändå fort.
Som omväxling blev det ingen cafmat idag. Istället gjorde Ritas mamma, som är på besök, borcsh (rysk soppa) och pannkakor. Så gott! Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...