The mile of my life

Körde ett dunderbra 1650-lopp idag! Simningen har känts bedrövlig de senaste dagarna och efter en fyra timmar lång bilfärd sjunker hoppet lite. Men satan i gatan vad fort det gick! Pers med 35 sekunder och JSM-kval. Under loppet blev det även pers på 200, 500 och 1000. Kirk var jättenöjd, and so was I!
Hade andrasträckan i vårt 4x200 D-lag sedan. Lite svårt att ladda om men simmade ungefär lika snabbt som sist jag simmade lag.
Vi bor på Marriott och jag delar rum med Olga. Funkar finfint och rummet är riktigt bra. Nu är det läggdags så jag kan vara utvilad och pigg inför morgondagens 200 fr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...