Inte långt kvar

Sista skoldagen, woop woop! Tyvärr innehöll dagen två prov och en presentation så hela min söndag blev till att plugga. Hade bland annat sammanträde med min King Arthur-grupp, eller i alla fall den halvan av gruppen som dök upp. Igår kväll, när jag gett upp pluggandet, gick jag över till Camden (den andra bygnaden med freshmendorms) och hjälpte Lucas att packa. Han åker hem redan nu för att simma nationals i Colombia. Lite avundsjuk... Kommer sakna honom!!! Sedan hängde jag med golfarna. Önskar att vi också kunde bo där för jag känner så många fler där än i min korridor haha. Känner inte ens igen alla tjejerna som jag delar dorm med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...