News bomb

Ajemen, här kommer nyheter! Den bra nyheten är att jar äntligen bestämt vad jag ska göra med mitt liv. Jag ska bli läkare. Var kom det ifrån, helt plötsligt, kan man ju undra? Jo, jag blev väldigt inspirerad av min AT-kurs, så nu vill jag rädda liv. Den mindre bra nyheten är att det här livsmålet kommer kräva fyra år på med-school utöver mina år på college.
För att komma in på med-school måste jag läsa pre-med nu. De flesta gör det genom ett biologi-major. Men jag är inte som alla andra så jag tänker ha ett kul major och sedan läsa de sciencekurser som jag måste ha som valbara kurser.

3 kommentarer:

  1. Grattis till ett bra val. Det kommer passa dig utmärkt!!

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...