Bilderna summerar min kväll

Donedonedone med finals! Gjorde sista idag online. Därefter blev det rysk middag igen. Tillbaka på rummet var vi tvungna att fly byggnaden för tjejerna mittemot misslyckades med sina poocorn och brandlarmet gick igång. När vi till sist fick gå tillbaka gjorde jag äntlugen slut på mina bulldog bucks på en massa pizza. Sedan drog jag och Laura över till golfarna. Vi två samt Philip och Jonah hade hur kul som helst. Vi tog oss in i en skolbyggnad och klättrade upp på taket. Väldigt vacker utsikt! Sedan körde vi ner till campussjön. Killarna hade varit där innan och de var rädda så det sjöng om det. De intalade oss att det var fruktansvärt läskigt och att man kunde höra märkliga ljud. Bör också tilläggas att det var här en av killarna blev skjuta häromveckan... Så vi åkte dit. De andra vägrade följa med ut ur bilen, så jag ensam gick ut för att se hur läskigt det var. Not that bad... De andra skärpte till sig och följde efter. Jag och Philip gick runt en grind för att komma närmre sjön och, jag skojar inte, helt plötsligt hörde vi nåt som lät som metall som slogs mot metall. Det blev en snabb kapplöpning tillbaka till bilen haha. Resten av natten blev chill till Paradise Hotell...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...