En massa hejdå

Haft en fruktansvärt tråkig dag. Tränade i morse och sedan dess har jag inte gjort mycket alls. Hatar att inta ha något att göra, men det blev bättre ikväll! Spenderade en och en halv timme i caf med simmarna och sedan gick jag och Laura till golfarna. Vi kollade på real housewives (bullshit), Ice Age Christmas (♥) och halva Home Alone. Killarna drar imorgon så kommer inte se dem på en månad nu...
På väg tillbaka till rummet gick jag förbi Jefferson för att säga hejdå till dessa orginal... Den ena flyttar tillbaka till Miami och den andra till California. Hur störda de än må vara så kommer jag sakna dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...