Lägret i bildform!

Dags för utlovade bilder!
Kvällsmat på hotellet på Arlanda!

At the airport!

Framme vid huset i Pompano Beach
Med pool!

By the pool :D
Lite shopping blev det också!
Posar framför cool sheriffbil!

Miami Beach!!!!!!!

På bion innan Beautiful Creatures
Roma hann fylla 20 under resan!
På nåt sätt skulle vi ju få hem maten från affären.... Antingen så här..

....eller så här!

TON av solkräm har används!



Jill the merMALE!
Go BOBCATS!!!
Pinsamt nog vet jag inte vem det är... Men jag har hans autograf! :D

Roma hade också kul på basketen ;)

Saknar all frukt!

King of pancakes!

Sjuk tjej på cheesecake factory, men mätt blev jag!

Modevisning á la NSG


Lite kunde jag simma i alla fall :)

NSG deluxe pastasalladsbuffé på tävlingen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...