Pompano Beach

Framme! Helt sinnes vad bra vi har det. Flygresan tog föralltid och var full av småbarn. Jag gillar inte barn haha. Men när vi väl kom fram har det bara varit toppen. Har sagt det förr och säger det igen, amerikaner är så himla trevliga! Alla kontrollanter på flygplatsen frågade om mitt gips och drev med mig. Man blir ju lite glad! Vi bor i en villa som är hur fin och lyxig som helst. Jag och Anna delar rum. Här är pool, bubbelpool, biljardbord och det är bara vi som bor här. Vi började med att handla och packa in allt. Ordentligt team work där! Det känns verkligen hemtrevligt. Det bästa är vårt proppfulla fruktbord! Efter att ha levt på flygplansmat det senaste dygnet behövde vi nåt ordentligt. Det blev en Italiensk restaurang med de största portionerna nånsin. INGEN av oss orkade äta upp. Det var sallad och vitlöksbröd följt av enorma pastarätter. Mums! Nu ska det sovas så vi orkar upp och träna imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...