Äntligen beachen :D

Jens lyckades få med oss på en lokal simtävling här. Eller ja, inte för min del då då... Men de andra tävlade och jag tränade. Det gick bra för allihop! Jag och Alice hade fixat en massa pastasallad till lunch som vi dukade upp efter tävlingen. När vi ätit klart gick jag, Alice, Jill och Mikaela till stranden. Jättefiiiiiint! och varmt ;) Rött är det nya vitt jao!

Nu på kvällen var jag och gymmade och det kändes skönt. Det är så kul när folk alltid ska fråga var man är ifrån och sånt. Folk är verkligen intresserade av en! Har varit inne i en skoaffär vid gymmet typ fyra gånger så de känner igen oss och driver med oss nu. Sånt är kul!

Annars känner jag att stämningen inte riktigt är den bästa här. Det är alltid nån som är sur på nån, och det börjar kännas lite trist. Tror det är dags för miljöombyte så det ska bli skönt att åka till Charlotte på måndag :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...