Borta bra men hemma bäst!

Förseningar blev det. Efter en bedrövlig frukost bestående av en muffins där jag bara åt blåbären i, en bars som jag inte tålde och ett par bitar frukt landade vi i Frankfurt. Där fick vi vänta nästan två timmar extra på nästa flyg. Men till sist kom vi hem! Åh herre gud vad skönt det var! Helena var jätteglad att se oss och vi var lika glada att se henne. Det blev en kväll full av snack och berättelser för mest Fanny men även hockey och co. Allt skulle varit perfekt om det inte var för att min cykel blivit stulen... Jepp, den och tre till har blivit tagna ur förådet för att någon inte stängt efter sig. Min älskade cykel är alltså borta :'(


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...