YOLO

Holy smack vad jag är mätt! Vi hade sovmorgon i morse sen lämnade vi huset i Charlotte vid elva. Med packning och allt knallade vi in på Hooters. Japp Hooters. Det var Jens som bestämde haha. Ni som sett Våra värsta år vet vad jag pratar om... I alla fall, det var ju inte små portioner! Efter lunchen gick vi till en greyhound-buss som skulle ta oss till Greenville. And here comes the turn. Jag, Alice och Mickis blev dumpade 40 minuter innan vår destination. That's how we do it. Vi kör lite yolo-style på det här lägret. Utan att ha en aning om hur dagen skulle bli, blev vi lämnade där i en okänd stad på en okänd busshållplats och en okänd tränare skulle plocka upp oss. Som tur var gjorde han det och vi fick spendera eftermiddagen på Converse University. Det var en gammal skola men den verkade trevlig.

På kvällen kom Jens och hämtade oss. Anledningen till att jag i skrivande stund (för att återgå till inledningen) är så mätt är att vi nyss lämnat ett thaibuffe-ställe. Har aldrig sett så mycket olika maträtter på samma ställe! Helt sinnes! Men gott var det. Jag har längtat efter sushi i två veckor och de hade det så jag är nöjd haha! Nu ska vi till hotellet och sooooova :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...