Från i söndags ;)

Sista kvällen här i Amerikat blev supermysig. Ett riktigt pizzaparty. Vi hittade en mysig pizzeria där fem av oss valde att dela pizzor. Så det beställdes fem olika pizzor, och jag tror vi fick en storlek större än planerat för herre gudars vad myckey pizza vi hade! Men vi kämpade på bra! Vi åt kykling och spenat, dubble bacon cheese burger pizza, barbcueXxxx pizza och två till haha. Godaste någonsin och trevligt hade vi. Servitören bara skrattade när han kom in med pizza efter pizza.

Efter maten gick jag, Anna, Alice och Mikis en runda i Greenville och lekte. Greeneville är verkligen en mysig stad. Lite Irländskt stuk på det hela. Inte för att jag varit på Irland, men ändå!

Idag ska vi tillbaka till Sverige. Anna och jag var uppe och körde ett landpass innan frukosten och sedan när vi packat och sånt gick vi en runda som slutade på Subway där vi köpte lunch att ta med. Just nu sitter vi på bussen till Atlanta och jobbar på projektarbetet.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...