Algie och hans vänner

Min go-all-in-plan fungerade och jag mår bättre. Var ute lite för länge i onsdags så jag went tomato. Men det har lagt sig nu. Igår åkte vi tvärs genom Florida till västkusten. Överallt längs vägen var det en massa träsk som jag tror det ska finnas aligatorer i så jag och Alice hittade på värsta storyn. Om aligatorn Algie. Bossen i hans hood kallas The Gator och är fruktansvärt skräckinjagande. The Gator har tre fruar Tus, Liz och Tracy. Algies bbf heter Finn. Sedan har vi Toothless Ted, Frank the Vegitarian och Greg the geeky one. Algies stora kärlek heter Sue. Vi har ännu fler karaktärer men orkar inte skriva om fler haha.

Idag har jag äntligen börjat träna igen. Så HIMLA skönt att vara tillbaka i bassängen! Vädret idag är kasst men det är varmt i alla fall. Men brännan får jag jobba vidare på nån annan gång.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...