Doing better!

Blev lämnad ensam hemma när de andra gick och tränade på eftermiddagen och det tog inte lång tid innan rastlösheten satte igång. Det slutade med att jag hoppade runt och spelade luftgitarr med ett biljardkö till Brittney Spears. Det tror jag är ett friskhetstecken. Är nog snart back on track, är liksom pigg igen så jag tror bara det är en förkylning på väg. Jag kollade och också efter biljetter till Bobcats. Vill nämligen försöka se dem när vi är i Charlotte sen. Det hade ju varit hur coolt som helst! Men vi ska försöka köpa biljetter på plats.

Idag blir det en bild på en äkta amerikansk brevlåda och på gänget vid gårdagens middag. So long!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...