Miami BEACH

Dagen började med en rejäl pannkaksfrukost och efter det blev det en heldag i Miami. Vi hade tänkt hänga på beachen men det var inte så bra väder så det blev shopping i stället. Alice och jag skaffade oss störtsköna kompisar i en kepsaffär, och det slutade med att jag blev en keps rikare. Lunchen blev på Cheesecake Factory och det var hur gott som helst. På eftermiddagen, när vi tröttnat på affärerna, så åkte vi ner till stranden i alla fall. Havet var alldeles turkost och det var gigantiska vågor! Jättefint verkligen! Varmt i vattnet var det också.

När vi kom hem hade Alice och Jill sitt fem minuter på scen. De höll i en musiktävling och moi vann! :D

Hade det inte varit för att jag är genomförkyld så hade dagen varit super. Men icke, självklart ska jag bli sjuk. Jag menar vem vill kunna träna när man är på läger... Är rätt trött på allt nu :/


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...