Det är ingen vanlig dag, för det är Erikas FÖDELSEDAG :D

Då är man helt plötsligt 17! Bara sådär! Jag kom ner till Skåne igår, därefter åkte vi till Eslöv för att fira studenterna. Det var väldigt trevligt. Senare på kvällen åkte jag, Åsa och Daniel till jägers, vilket också var väldigt skoj. Det var jättekul att träffa så många gamla kompisar, som man inte har sett på evigheter. Jag var hemma vid tre i morse ungefär, sen blev man väckt strax efter nio med frukost och presenter. Jag fick bland annat lite kläder, en snorkel och en hemmagjord rulltårta, tack tack! ;D Sedan bar det av till Burlöv för träning. Till lunch idag fick jag pannkakstårta. Tack för en toppendag!

2 kommentarer:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...