Idag har det varit varmt, äntligen sommarväder! Det var träning i morse som vanligt, och den gick helt okej. Det var tydligen något fel på pumpen, så det var liiite för mycket vatten i bassängen. Knappt jag bottnade ;) I eftermiddags cyklade jag hela vägen till Eslöv och åt glass med en kompis, sedan cyklade jag hela vägen hem igen. Det var skojigt ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar