Grillmys på Kråkberget :)

Ibland har man verkligen flyt! När det var ungefär sju minuter kvar på kemiprovet i fredags började jag på den sista, svåraste uppgiften. Jag tittar på den och ser en massa siffror men fattar ingenting. Då tänkte jag att jag lika gärna kan flumma ihop något, så jag åtminstone har ett svar. Jag tittade lite på uppgiften och valde ut några siffror som såg bra ut. Tror ni inte att jag gissar rätt? Jag får full poäng på en vild chansning! Det kallar jag flyt ;)
Idag har varit en jättehärlig dag. Efter skolan åkte vi ner till hamnen och åt kulglass och det är ju alltid gott. Sedan föreslog Jenny, Alice och Lisen att vi skulle fira mig på kvällen, eftersom jag inte är här på torsdag, så efter träningen åkte vi och köpte korv med bröd. Därefter cyklade vi till Kråkberget och gick upp där och grillade. Det var så himla mysigt! Vi grillade både pinnbröd och marshmallows också, och vi pratade och hade det jättebra. I present fick jag ett bigpack popcorn :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...