Grattis pappa! :)

Grattis på din dag idag pappa! Hoppas du haft en bra dag och att du blev nöjd med dina presenter, trots att du visste hälften av dem (tack vare ditt snokande...). Även grattis till kusin Viktor som dock fyller något yngre ;)
Jag har precis kommit hem från en tre timmar lång föreläsning/handledarkurs för att jag ska kunna börja övningsköra. Det var ju intressant. När jag kom hem var jag ju tvungen att testa köra lite, och jag är hopplös :( Jag har inte ens tillräcklig koordinationsförmåga att äta med besticken i rätt hand, så hur i hela fridens namn ska jag kunna lära mig köra bil? Det ser inte så ljust ut på den fronten. Jag råder alla att hålla sig ifrån vägarna om ett par veckor när jag fått mitt tillstånd att köra...

2 kommentarer:

  1. Ser ut som att ni behöver klippa gräset.

    SvaraRadera
  2. Det är dock ingen gräsmatta, utan en halvt misslyckad äng ;)

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...