Nu är det klippt!

Jahapp, nu är det inte min födelsedag längre, och det dröjer 365 dagar till nästa gång. Men men jag är inte bitter! ;D Jag var hos frisören imorse så nu har mitt hår blivit något kortare. Ur mitt stackars hårs synvinkel har jag definitivt valt fel sport. Det blir så fruktansvärt slitet av allt klor. Egentligen skulle det vara rätt härligt att bara raka av allt, det känns dock lite okvinligt ;)
Ikväll har jag varit och tränat. Den graden de har höjt temperaturen gör en otrolig skillnad. Nu var det inga problem alls att simma två timmar ute. Imorgon ska man upp och iväg till Landskrona för Citadellsim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...