Hej vänsterandning, hejdå högerandning ;)

Lika stekigt idag. Jag simmade i och för sig rätt tidigt så det hann inte bli lika jobbigt som igår. Idag var det min bonussträcka 400 frisim. Att simma 400 precis efter 800 är inte lätt, man hinner inte riktigt ställa om. Jag hoppade upp ett par placeringar i resultatlistan, men jag är inte nöjd. Det gick långsammare än öppningen igår, och var mycket tyngre. Min tredje hundring gick dock snabbt, två sekunder snabbare än den andra hundringen. Dessutom har vänsterandningearna börjat fungera, och det är ju kul.
Efter lunchen gick jag och Josefine i stan, och nu ska vi strax tillbaka och tita på finalerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...