Kungligt besök i ESLÖV!!!

Okej, kungen och drottningen i Eslöv. Det är inte varje dag det händer, inte ens varje år. Skulle tippa på att det händer ungefär var 100 år ;) Det var en bra ”show” i Trollsjön idag med akrobater och sångare och barnkörer. Några föreningar fick gå med fanor fram till scenen, däribland Eslövs scoutkår. Jag saknar verkligen scouterna, det var rätt kul. I år ska det dessutom vara världsjamboree i Sverige, men eftersom jag varit tvungen att sluta kan jag inte följa med.
Nu har jag precis kommit fram till Nyköping för de sista dagarna innan sommarlov. Årets varmaste dag, och jag tillbringade den på ett tåg… Just my luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...