Äventyr i Varberg!

Nejdå jag har inte övergivit bloggen, jag har bara haft lite fullt upp. Så nu blir det mycket på en gång! Helgens tävling i Varberg gick inte så bra. Det regnade, blåste och var kallt. Inte alls det bockstensdoppet-väder vi är vana vid. Torsdagkvällens underhållning tror jag vi stod för, när vi skulle sätta upp tältet. Det saknades en ganska betydande tältpinne... Man får inte vara dum ju, så vi gav oss ut bland träden för att leta upp en gren att använda istället. Sedan kom vi på att den saknade pinnen kunde åka upp med ett senare gäng. Vid halv elva på kvällen började det regna så vi la på tältduken även om en pinne saknades. Det här blev ganska rörigt berättat, men kul var det i alla fall. Tack för hjälpen, alla ni som var engagerade i tältbygget ;)
Igår var jag och firade Uffe, som fyllde år i söndags (grattis på henne!), och idag har jag gjort syntest inför körkortstagande. Jag ser jättebra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...