Mysig eftermiddag hos Helena!


JAG FÅR MVG I KEMI A!!!!!!!!!!!!!! Vette sjutton hur det gick till, men jag är så himla lycklig. Idag åkte jag till skolan, hade tio minuters kemilektion där läraren bjöd på glass och pratade betyg. Sedan åkte jag hem igen.
Hela eftermiddagen har vi simmare varit hos Helena och fått riktigt god mat och spelat både krocket och kubb. Jag tillhörde det vinnande laget i alla kubbmatcher, blev dock överlägset sist på krocket. Det har varit riktigt trevligt. Hon bor i ett jättestort hus i skogen, och jag gick barfota hela tiden precis som under min barndoms somrar (ja, fram till vi skaffade höns vill säga… ;) ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...