SM dag 1, 800 frisim :)

SM dag ett avklarad. Det är så kul och så härligt att vara här. I förmiddags simmade jag 800 och första 300 kändes riktigt bra, det var så roligt att simma. Jag persade med fyra sekunder, men jag känner att jag borde kunna simma snabbare. Och vädret då? Saker kan faktiskt bli FÖR bra... 30 grader varmt, stekande sol och ingen skugga någonstans är ett toppen-stradväder. Inte lika kul att tävla i. Men man ska inte klaga, allt är bättre än regn ;)
På eftermiddagens invigning gick jag inmarsch och sedan satt jag och tittade och hejade (bland annat på Josefine som simmade 800 i finalheatet). Till prisutedlningarna hade de livefanfar, dock ingen höjdare till trumpetspelare. Middagen åt vi på en thairestaurang tillsammans med Triton, och innan det fick jag äntligen min rondelldröm uppfylld: fem varv i en rondell ;D

2 kommentarer:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...